May (25) bat Manga ( jinghpawksa )
2012 May 24 ya shani hta, KIO Ginjaw Komiti dawdan ai hte maren, ya ten
na Mung masa sat lawat a majaw, Dap Shawa Mung Shawa ni yawng yakhkak
jamjau nga ai re hpe myit tau ya let, (2012 – 2013) hpaji ladaw laning
mi, Shanlawt Asuya Jawng ni yawng hte Hpyen yen lakawn lanawn Jawng ni
yawng hkra, jawng ma ni kaw na Jawng shang shabrai hte Jawng kata shawoi
hta lahkawn nga ai gumhpraw ni hpe tsep kawp nhta na hpe myit hkrum
dawdan sai lam hpe chye lu ai.
Jawng kata lang ra ai arung arai hte Jawng Sara/Sarama ni a shata kumhpa ni hpe mung KIO Asuya kawn lit la mat wa na re lam hpe chye lu ai. Kachinnet
ကခ်င္ျပည္နယ္ ေကအုိင္အုိဗဟုိအစုိးရ၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္အရ ေကအုိင္အုိ ထိန္းခ်ဳပ္မွဳေအာက္ရွိ ပညာသင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ စစ္ေျပးဒုကၡသည္စခန္းမ်ားရွိ ပညာသင္က်ာင္းသူ/ ေက်ာင္းသားမ်ား အားလံုး (၂၀၁၂ - ၂၀၁၃) ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ ပညာသင္စာရိတ္ႏွင့္ ေက်ာင္းတြင္း ႏွစ္စဥ္ေကာက္ခံလ်က္ရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားကုိ ကင္းလြတ္ခြင့္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။ ေကအုိင္အုိ ထိန္းခ်ဳပ္မွဳေအာက္ရွိ ပညာသင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ စစ္ေျပးဒုကၡသည္စခန္းမ်ားရွိ ပညာသင္ေက်ာင္းမ်ား အားလံုးကုိလည္း ေက်ာင္းသူ/ေက်ာင္းသားမ်ားထံမွ ေငြ တစ္ျပား တစ္ခ်ပ္မွ မေကာက္ခံရန္ ညြန္ၾကားထားျပီးျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား အားလံုး၏ အသံုးစာရိတ္ကုိ ေကအုိင္အုိ အစုိးရမွ တာ၀န္ယူသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။
Jawng kata lang ra ai arung arai hte Jawng Sara/Sarama ni a shata kumhpa ni hpe mung KIO Asuya kawn lit la mat wa na re lam hpe chye lu ai. Kachinnet
ကခ်င္ျပည္နယ္ ေကအုိင္အုိဗဟုိအစုိးရ၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္အရ ေကအုိင္အုိ ထိန္းခ်ဳပ္မွဳေအာက္ရွိ ပညာသင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ စစ္ေျပးဒုကၡသည္စခန္းမ်ားရွိ ပညာသင္က်ာင္းသူ/ ေက်ာင္းသားမ်ား အားလံုး (၂၀၁၂ - ၂၀၁၃) ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ ပညာသင္စာရိတ္ႏွင့္ ေက်ာင္းတြင္း ႏွစ္စဥ္ေကာက္ခံလ်က္ရွိေသာ အလွဴေငြမ်ားကုိ ကင္းလြတ္ခြင့္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။ ေကအုိင္အုိ ထိန္းခ်ဳပ္မွဳေအာက္ရွိ ပညာသင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ စစ္ေျပးဒုကၡသည္စခန္းမ်ားရွိ ပညာသင္ေက်ာင္းမ်ား အားလံုးကုိလည္း ေက်ာင္းသူ/ေက်ာင္းသားမ်ားထံမွ ေငြ တစ္ျပား တစ္ခ်ပ္မွ မေကာက္ခံရန္ ညြန္ၾကားထားျပီးျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား အားလံုး၏ အသံုးစာရိတ္ကုိ ေကအုိင္အုိ အစုိးရမွ တာ၀န္ယူသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။
No comments:
Post a Comment