မြန္ျပည္နယ္၊ ေရးၿမိဳ႔မွ အေရွ႔ဖက္ ဖလမ္းေက်းရြာသို႔ အရွည္မိုင္ (၁၄)
မိုင္ ရွိေသာ ကတၱရာလမ္း ကုိ ေဒသဖြံ႔ၿဖိဳးေရး အစီအစဥ္တရပ္အျဖစ္ မြန္ျပည္သစ္
ပါတီမွ ေဖါက္လုပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း မြန္ျပည္သစ္ ပါတီ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး႐ံုး
တာဝန္ခံမွ ေျပာပါသည္။
“ ကနဦး ကြင္းဆင္း ေလ့လာမႈေတြက လုပ္ၿပီးၿပီး။ အဲဒီ အေပၚမွာ ခန္႔မွန္းေျခ ဘတ္ဂ်က္ တြက္ၿပီး နတလ ဆီကိုတင္ထား ၿပီးၿပီ၊ ဒီတစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ အတြင္း ဖြဲ႔စည္း ထားတဲ့ ေကာ္မီတီ ေတြက ေနၿပီးအေသးစိတ္ တိုင္းတာ စစ္ေဆး ဖို႔ ႐ွိပါတယ္” ဟု မြန္ျပည္သစ္ ပါတီ ေမာ္လၿမိဳင္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး႐ံုးမွ ႏိုင္အမ္စိုက္ခ်မ္းမွ ဆိုပါသည္။
ထို (၁၄) မိုင္ခန္႔ ႐ွိသည့္ (၁၅)ေပ အက်ယ္ လမ္းမအား အက်ယ္ ေပ (၁၀၀) ႐ွိ လမ္းအျဖစ္သို႔ ကနဦး အဆင့္တြင္ ေျမသားလမ္း ေဆာင္႐ြက္ရန္၊ ဒုတိယ အဆင့္တြင္ ေက်ာက္ခင္း လမ္းႏွင့္တတိယ အဆင့္တြင္ ကတၲရာလမ္း ခင္းႏိုင္ရန္ အတြက္ ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၄င္းလုပ္ငန္းစဥ္အားလည္း မြန္ျပည္သစ္ ပါတီ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ႐ံုးမွပင္ တာဝန္ယူ ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
“ေျမသားမာၿပီး အထိုင္ က်ဖို႔ အခ်ိန္ နည္းနည္း ယူရ ဦးမယ္၊ အခု အေျခ အေန မွာက ေျမသားလမ္း အျဖစ္ တည္႐ွိ ေနၿပီး ျဖစ္တယ္၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ဒုတိယ အဆင့္ ေက်ာက္ခင္းလမ္းက စတင္ လုပ္ေဆာင္ မယ္လို႔ မွန္းထားတယ္” ဟု ႏိုင္အမ္စိုက္ခ်မ္းမွ ေျပာသည္။
လက္ရွိ ၄င္းလမ္းသည္ မိုးရာသီ ျပင္ပမွ သာ သြားလာ အသံုးျပဳနုိင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ႐ြာခ်င္းဆက္ ကားႏွစ္စီးစာ သြားလာ႐ံု က်ဥ္းေျမာင္း သည့္အဆုိပါလမ္းအား ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ မြန္ျပည္သစ္ ပါတီႏွင့္ အစိုးရတို႔ ဒုတိယ အႀကိမ္ အပစ္အခတ္ ရပ္စဲေရး သေဘာတူ လက္မွတ္ ေရးထိုး ၿပီးေနာက္ သစ္လုပ္ငန္း လုပ္ပိုင္ခြင့္ ရ႐ွိသည့္ ကုမၸဏီမွ ေျမသားလမ္း အျဖစ္ပင္ ျပန္လည္ ခ်ဲ႕ထြင္ကာ ေဖာက္လုပ္ ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
၄င္းလမ္းအား ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ကုန္ ကတၲရာလမ္း အျဖစ္ အၿပီး အစီး ခင္းႏိုင္ရန္အတြက္ ေမွ်ာ္မွန္း ထားေၾကာင္း ဆိုပါသည္။
“ ကနဦး ကြင္းဆင္း ေလ့လာမႈေတြက လုပ္ၿပီးၿပီး။ အဲဒီ အေပၚမွာ ခန္႔မွန္းေျခ ဘတ္ဂ်က္ တြက္ၿပီး နတလ ဆီကိုတင္ထား ၿပီးၿပီ၊ ဒီတစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ အတြင္း ဖြဲ႔စည္း ထားတဲ့ ေကာ္မီတီ ေတြက ေနၿပီးအေသးစိတ္ တိုင္းတာ စစ္ေဆး ဖို႔ ႐ွိပါတယ္” ဟု မြန္ျပည္သစ္ ပါတီ ေမာ္လၿမိဳင္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး႐ံုးမွ ႏိုင္အမ္စိုက္ခ်မ္းမွ ဆိုပါသည္။
ထို (၁၄) မိုင္ခန္႔ ႐ွိသည့္ (၁၅)ေပ အက်ယ္ လမ္းမအား အက်ယ္ ေပ (၁၀၀) ႐ွိ လမ္းအျဖစ္သို႔ ကနဦး အဆင့္တြင္ ေျမသားလမ္း ေဆာင္႐ြက္ရန္၊ ဒုတိယ အဆင့္တြင္ ေက်ာက္ခင္း လမ္းႏွင့္တတိယ အဆင့္တြင္ ကတၲရာလမ္း ခင္းႏိုင္ရန္ အတြက္ ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ၄င္းလုပ္ငန္းစဥ္အားလည္း မြန္ျပည္သစ္ ပါတီ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ႐ံုးမွပင္ တာဝန္ယူ ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
“ေျမသားမာၿပီး အထိုင္ က်ဖို႔ အခ်ိန္ နည္းနည္း ယူရ ဦးမယ္၊ အခု အေျခ အေန မွာက ေျမသားလမ္း အျဖစ္ တည္႐ွိ ေနၿပီး ျဖစ္တယ္၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ဒုတိယ အဆင့္ ေက်ာက္ခင္းလမ္းက စတင္ လုပ္ေဆာင္ မယ္လို႔ မွန္းထားတယ္” ဟု ႏိုင္အမ္စိုက္ခ်မ္းမွ ေျပာသည္။
လက္ရွိ ၄င္းလမ္းသည္ မိုးရာသီ ျပင္ပမွ သာ သြားလာ အသံုးျပဳနုိင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ႐ြာခ်င္းဆက္ ကားႏွစ္စီးစာ သြားလာ႐ံု က်ဥ္းေျမာင္း သည့္အဆုိပါလမ္းအား ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ မြန္ျပည္သစ္ ပါတီႏွင့္ အစိုးရတို႔ ဒုတိယ အႀကိမ္ အပစ္အခတ္ ရပ္စဲေရး သေဘာတူ လက္မွတ္ ေရးထိုး ၿပီးေနာက္ သစ္လုပ္ငန္း လုပ္ပိုင္ခြင့္ ရ႐ွိသည့္ ကုမၸဏီမွ ေျမသားလမ္း အျဖစ္ပင္ ျပန္လည္ ခ်ဲ႕ထြင္ကာ ေဖာက္လုပ္ ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
၄င္းလမ္းအား ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ကုန္ ကတၲရာလမ္း အျဖစ္ အၿပီး အစီး ခင္းႏိုင္ရန္အတြက္ ေမွ်ာ္မွန္း ထားေၾကာင္း ဆိုပါသည္။
No comments:
Post a Comment